Free Lines Arrow
Unborn 8.0 Black Pointer

2013. szeptember 12., csütörtök

1.rész

Helló, itt az első rész, bocsánat hogy ennyit kellet várni,de remélem  meg felel:D  jó olvasást, és szép álmokat vagy jó reggelt vagy akár mikor is olvassátok:D (probáltam jól írni) komizatok, kérlek!:)
ui.: ha valakit érdekel egy misztikus történet (Fiú x Lány) akkor itt meg találjátok.(az egyik barátnőm írja)...ja és, nem 1D-s ,nincsenek benne a fiúk,de ettől függetlenül nem rossz kis történet;)
*Louis szemszög*

Idegesen törölgettem az asztalt, oly annyira hogy  levertem egy poharat, de szerencsére még időben elkaptam. Komolyan...miért nem szedtem le előbb ezt, meg a többi vackot?! ....Jól van Louis, nyugi...ideges vagy, és ilyenkor szoktál ilyeneket csinálni.....de ennyiszer?! Ha ez le eset volna akkor már vagy a 7.-lett volna amit ezen az egy napon eltörök...Ügyi vagyok, mi?...Jaj,anyám....az istenért, Louis nyugi már!!~szóltam magamra, mondhatom segített...Mégis hogy tudnék megnyugodni?! Hisz egy bolond, sőt, őrült "ügyfelem", aki napok óta köv.....

- Louis! Ennyi ideig tart egy asztalt rendbe szedni?! Gyerünk mozgás, szükségem van a segítségedre! - szólt nekem a nagybácsim, Bob. Gyorsan össze szedtem a poharakat és a tányérokat, rá raktam a tálcára, Bob bácsi felé fordultam, aki sürgető pillantásokat küldött felém. Halkan sóhajtottam egyet, és felé kezdtem lépkedni, közben magamban szitkozódtam egy kicsit. Mikor elé értem, hirtelen megbotlottam a másik lábamban (ez az én formám), és majdnem sikerült orra esnem, de megtartottam az egyensúlyom, és a tálcát is sikerült úgy tartanom hogy ne essen le róla semmi....Nagy tapsot nekem!!!..Na vissza Bob bácsi-hoz, aki látványosan szemet forgatott az előző "produkcióm" miatt. Ne értsétek félre, szeret engem, hisz amikor az apám meghalt, az után az "anyám" rám se bírt nézni, és egyszerűen, kidobott a kukába. De Bob bácsi pont akkor jött hozzánk meg nézni hogy hogy vagyunk, és mikor meg tudta hogy mit tett anyu.....szó szerint az összes kukát felforgatta hogy meg találjon, szerencséjére még pont időben talált meg, mert a kukás autó már épp vitt volna el... Ekkor kb.fél éves se voltam, ezt a  Bácsikám mesélte el....na de mindegy...a lényeg hogy ő nevelt fel és neki köszönhetek mindent...ő adott munkát nekem, meg tetőt a fejem felé...meg első sorban hogy élek...Erre hogy hálálom meg?! Esténként elmegyek otthonról, és szórakoztatom a "népet", amiért ők meg pénzt adnak...most finoman mondtam hogy kurva vagyok, azaz hímringyó, de az mindegy hogy ki hogy mondja hisz, minden igaz lenne rám...főképp a "mocskos kurva" és a "Büdös buzi"....
Gondolkodásomat az zavarta meg, hogy valaki rázogatni kezdett  a vállamnál fogva. Az illető felé fordítottam fejemet, és -mivel mással- Bob bácsi fáradt tekintetével találtam magam szemben. Sóhajtott egyet, hisz szokásomhoz híven megint elkalandoztam, ezért meg kell ismételni-e amit mondott...mint mindig.

- Louis....Muszáj beszélnünk!..A konyhába! - parancsolt Bácsikám, és elindult az említett helységbe, én meg szorosan utána. Mikor beértünk az elég kicsinek mondható helységbe, Bob felém fordult és komoly arccal meg ismételte amit mondott kint.

- Hova mész esténként? - kérdezte minden kertelés nélkül, mire a szívem kihagyott egy ütemet. Ja  igen....Bob bácsi nem tud a "másod állásomról", mindig azt mondom neki hogy esti sétára megyek....ami eltart vagy holnap reggelig.

- Sétálni... - mondtam unottan, miközben belül már sikítva rohantam volna el, hogy "bocsi rosszul lettem, pá", de sajnos ezt nem tehetem..mert: 1. nem lenne igazságos Bob bácsival szemben, 2. a tegnapi esti munka miatt még mindig fáj a hátsóm, és így nem valami jó sétálni, nem még futni..! Így nincs más választásom, tovább kell hazudnom Bob-nak...de jó...
Bácsikám komoly, rezzenéstelen arccal nézett velem farkas szemet, amit meg kellet szakítanom, nem bírtam a szemébe nézni....főleg úgy hogy már  4 éve hazudok neki egy folytában..

- Louis! - szólt Bob ,mély ,öreges hangján, mire halványan összerezzentem. - ....Bele fáradtam hogy folyton hazutsz! Tudom az igazságot! - mondta halál komoly hangon, mire nyeltem egyet.

- T-tud-dod...? - dadogtam. Bólintott. - B-Bob b-bácsi...e-ez...n-nem... - nem tudtam befejezni, mivel leintett a kezével hogy fogjam be. Közelebb lépett hozzám, át rakta karját a nyakam felett és egy nagy mosoly kíséretében, megszólalt:

- Na és......hogy hívják a szerencsés hölgyet?! - húzogatta fel-le szemöldökeit, és halkan kuncogni kezdett, míg nekem leesett az állam. Azt hiszi hogy.....barátnőm van?! HALLALUJAAA! Akkor mégse tudja az igaz igazat..!

- Öö....a neve....a neve...ööö.... - gondolkodtam egy neven, de semmi se jutott eszembe. Bob bácsi éhes tekintettel nézte arcomat, és várta a választ, mikor is nyílt a konyha ajtó.....

Egy  göndör barna buksi bukkant fel a fém ajtó mögül. Az illető belépet, arcán egy szép mosoly foglalt helyet, ami nagyon jól állt fiatalos arcához,és barna szemeihez.

- Jó napot Bob, Louis! - lett nagyobb a mosolya mikor nevemet mondta. Felém tipegett 10cm-es magassarkújával, át ölelte nyakam, és egy puszit nyomott az arcomra, mire picit elpirultam.

- Szia Eleanor drágám! - mondta Bob, kaján vigyorral az arcán, ami közben minket nézett hogy ölelkezünk. - Nem zavarlak titeket..amúgy is várnak a vendégek! - ment az ajtó felé, de még mielőtt kilépet volna, hátrafordult és egy olyan "jó fogás!" pillantással nézet végig "barátnőmön", rám kacsintott, és eltűnt az ajtó mögött.
Sóhajtottam egyet, és erősebben magamhoz szorítottam a nálam kissebb lányt.

- Megint kihúztál a pácból! Köszi.... - mondtam hálásan El-nek, mire elégedetten elmosolyodott.

- Nincs mit, te is mindig segítesz..természetes hogy viszonzom!...Miben is segítettem? - kínosan fel nevetett, mire én is nevetni kezdtem. Elmeséltem neki mindent. Kicsit meg lepődött, mikor megtudta hogy Bob azt hiszi hogy járunk, de bele ment hogy eljátssza előtte a barátnőmet.

- Akkor......jössz pénzt keresni, "Austin"?! - kezdett kuncogni áll nevem hallatán.

- Persze, mehetünk "Emily"! - mondtam El áll nevét, mire mindketten nevetni kezdtünk. Eleanor egy jó barátom, ő is prostiként dolgozik....konkrétan a munkától lettünk barátok.
El letépte rólam a fekete kötényem, karomba karolt, és a kijárat felé kezdett húzni. Mikor elhaladtunk Bob bácsi mellet, büszkén és persze perverzen mosolygott ránk, míg ki nem értünk az utcára.
Eleanor még mindig belém karolva húzott maga után, míg el nem értünk egy régi elhagyatott épülethez. Bementünk. A szobában fogasok voltak..minden hol, és azokon ruhák...nagyon sok ruha. A padlót befedték a ruha kupacok. Hát igen....ez Eleanor és az én "áll-ruha" készletünk, és tárolója.

-Hol terveztél ügyfeleket kutatni?-kérdeztem barátnőm, mikor meg láttam a fekete, mély kivágású, "pina tálalós" ruháját a kezében. Meglepetten pillantott felém, és egy lágy mosolyal az arcán ,felvázólta terveit.

-Ma lesz egy "buli" a Tipton Hotelban, amin minden gazdag,kiéhezett személy ott lesz...köztük a Styles család is.-mondta , közben kezdte levenni magáról a ruháit.  Mikor már csak a szoknyája és a meltartója volt rajta rám nézett, és kezével kis kört csinált maga elött, jelezve hogy gyorsan öltözzek át én is. Bólintottam egyett, aztán a padlón lévő ruhákat kezdtem bámulni. Tanácstalanul nézelődtem, de nem találtam semmit, amit fel velhettem volna, mikor is  El a fejemhez vágott egy fekete kicsit feszülős farmert, és egy fekete inget. Küldtem felé egy hálás mosolyt, és gyorsan lekapkodtam magamról a ruháim. Mikor kész lettem ,  kerestem egy fekete cipőt, és miután fel vettem, a tükörbenkezdtem állitgatni  a hajam. Mire azzal is végeztem ,addigra Eleanor is elkészült mindennel, ezért elindultunk a hotelhez.
**

Ahogy közeledtünk a 20 szint magas épülethez, csak akkor vettem észre hogy milyen sok autó is megy oda ahova mi.     Lassan, de bisztosan elértük uticélunkat,  aminek a padkáján rengeteg Mercedes, limuzin és más neves és pénzes jármú állt. Meg ütöttük a főynereményt!~gondoltam magamban, és be mentünk az épületbe. Nem csalódtam benne, kivülröl és belülröl is csodálatos volt. A mennyezetről csillárok lógtak le, a padlón régi mintájú-szővésű szönyegek voltak itt-ott leterítve. kicist beljebb lépkedtünk a "bál terem" felé, ahol meg is találtuk amit kerestünk: a gazdag férfiakat!
Lassan lépkedtünk előre , mig benem "verekedtük" magunkat a terem közepére, mivel onnan jóbban meg tudjuk figyelni az embereket. Ahogy körbe néztem meg akadt a szemem valamin, azaz valakin.
A  tömegben kiszurtam egy srácot.......magas termete, széles vállai,melyre szinte rá tapad  fekete ingje,izmai miatt; göndör,barna fürtjei és zafir zöld szemei eléggé feltünővétették a sznob társaság között. Eleanor is kiszurhatta, mivel elengedte a karomat, és fenekét riszálva felé indúlt. Szemet forgattam. Mindig lenyúlja a pénzesebb embereket, és hogy az a srác tele van pénzel az tuti bisztos, hisz látszik a ruháján, hogy nem egy olcsó ,béna vacak, meg a tekintetéből is sugárzik a ...büszkeség, és a elégedettség.... Tipikus, gazdag ficsúr.
Meg untam az egyhelyben álldogálást, ezért a büfés asztal felé  kezdtem lépkedni. Út közben az egyik pincér a kezembe nyomott egy pezsgős poharat, amiből kicsiket kortyólgattam. Az asztalhoz érve, elvettem egy tányért és válógatni kezdtem a a finomabnál finomab ételek közül, míg telenem lett a tányérom. Unottan néztem körül a a teremben, hát ha megpillantom Eleanort, vagy valakit aki benne van egy menetben. Az előbb említett nőt sikeresen meg találtam ,amint épp egy 50-es évek körül járó férfit probál elkápráztatni bájaival, ami elég könnyen megy neki, hisz a férfi lenem veszi a szemei a melleiről. csodálkozom hogy még nem vetkőztette le a terem közepén...
Fáradtan sóhajtva, kezdtem játszani a tányéromon lévő borsókkal, mikor meg hallotam egy "khm.." hangot. lassan a hang irányába fordítottam a fejem. Az a srác állt melletem akit az elöbb szurtam ki a tömegben és akinél Eleanor bepróbálkozott,vagy csak akart próbálkozni.

-Elnézést, kicsit odébb mennél?-kérdezte rekedtes mély hangon, amitől kellemesen kirázott a hideg. Aprót bólintva ,kicsit odébb "totyogtam", mire egy hálás mosolyt kaptam válaszul. Mellém lépett, és keresgélni kezdett az asztalon, de nem kerülte el a figyelmem mikor egyszer-kétszer a hátsómat stírölte. kicsit furcsállva emeltem magasba szemöldökömet, és felé fordúltam ,mire meglepetten nézett a szemembe.

-Segíthetek?!-kérdezte furcsállva, egy pimasz mosoly kíséretében.

-Mi olyan érdekes a hátsómon?-kérdeztem minden kerítés nélkül, amin meg lepődött.

-Semmi, én nem néztem a hátsód.-mondta pimaszul. Kicsit előrébb dőlt, így át tudott tekinteni a vállam felett, mivel magasabb nálam. Valamit nagyon nézett mögöttem, ezt az arcán lévő mosoly is mutatta. -De most hogy mondod....jó segged van.-lett nagyobb a mosolya, míg az én arcomon a pír lett sokkal nagyobb.

-T-tessék?!-kérdeztem dadogva, ami most az egyszer tényleg igaziból jött. Lassan a fülemhez hajolt és suttogni kezdett.

-Jól hallottad.-mondta önelégülten, és belecsókolt fülembe. Lefagytam. Megszoktam már ezeket a dolgokat hisz már 4 éve csinálom, de ez most másabb volt mint szokott lenni...nem tudom miért ,de...másabb volt. -Te is olyan vagy mint az a csaj ,igaz?-dörmögte fülembe, miközben kezével Eleanor felé intett. Értetlenül néztem rá. Sóhajtott egyet, ami csikizte a fülemet, és tovább beszélt. -Te is egy prosti vagy?-mondta lényegre törően. -Nem kell le tagadnod, látszik rajtad...vagyis az igen hogy meleg vagy.....egy kicsit furán mész.-kuncogott a fülembe. Még jobban elvörösödtem...ennyire észrevehető lenne?! -Menyiért vagy hajlandó csinálni?-kérdezte a srác, és elhajolt a fülemtől hogy a szemembe tudjon nézni.

-Hogy mi?-kérdeztem, mire egy olyan "Hallottad ,most válaszolj!" pillantást kaptam.-Öööö....attól függ....mennyig van?-kérdeztem halkan suttogva hogy csak ő hallja.  Elégedetten elmosolyodott.

-Hidd el elég.....több is mint amit gondolnál....-mondta titokzatosan , ami fel keltette a kíváncsiságom.- Na....benne vagy?-kérdezte sürgetően. Kicsit gondolkodtam és válaszoltam....



14 megjegyzés:

  1. Azt a rohadt amikor Harry beszélt mintha az én fülembe suttogna nem tom ezt ,hogyan éreztem :''DDD imádom és kérek kövit amiben SEX lesz !!!!!!! meg igértted :3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg oylan volt?!XD féltem hoyg össze csapott lezs,de akor úgylátszik türhatőlett:D örülök hoyg ttezsik és sietetk a résszel...és igen jó meg probálom! de bocis ha nemoylan lezs amienre gondolsz pl.Jó XD

      Törlés
    2. rad meg egy nyomvat Larry sex et sem leeht bizni :P

      Törlés
    3. de lehet,csak....nem biosztos hoyg jó leszxd jó csak a te kedvedért átt "nyálazok" párdolgot hoyg jó larry sex et kapj okéXD??

      Törlés
  2. Imádom, alig várom a kövi rèszt!! :D +18-nak Én is örülnék :P
    Ügyes vagy csak így tovább! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök hogy tetszik:D meg probálom teljesiteni a kivánságotokXD óóó köszönöm szépen:SXD

      Törlés
  3. Gyorsan hozd a kövit :) Jó lett :) Mikorra jön? .o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszia, hozom amint tudom, de mivel olyan tartalmat probálok belée irni amit még (szerencsére) sose probáltam ezrét lehet kicist várni kell rá, de már elkezdtem:D (vagyis már akkor mikor még az elsőt irtamxd)

      Törlés
  4. mikorra várható az új rész? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát....ma már fel akarom tenni:) (baszakodtam vele elegetXD)

      Törlés
    2. Kíváncsian várom! :)"baszakodtam vele" XD

      Törlés
  5. Köszi, hogy át linkelted! :D Egyszerűen szuper! Nagyon-nagyon-nagyon tetszik! :D :D :D :D És még én írok jól, mi? :) Na gyorsan rakd fel a kövit és ne szórakozz velem! :D XD :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs mit:) köszi:3 örülök hoyg tetszik, és igen te jól írsz!!XD:DDDD jó irom kapitány! óó pedig szorakoztam volna még egy kicsitXD

      Törlés